
Сайт учителів зарубіжної літератури
Про нас
Прізвище, ім'я, по батькові
Місце роботи
Фах
Педагогічний стаж
Кате горія
Індивідуальна науково-методична проблема
1
2
3
4
5
7
Сімак
Наталія
Федорівна
Вікнинський НВК
Учитель російської
мови та літератури
35
1
Використання інтерактивних технологій на уроках світової літератури
Карбівнича
Алла
Сергіївна
Мокрокалигір
ська
ЗОШ І-Ш ст.
Учитель української
мови та літератури
26
І
Формування мовної культури школярів на уроках мови і літератури
Волик
Світлана Анатоліївна
Вчитель української мови і літератури
15
І
Реалізація технології особистісно орієнтованого навчання на уроках словесності
Печенікіна
Тетяна
Олексіївна
Гончариська
ЗОШ І-Ш ст.
Учитель української
мови та літератури
10
ІІ
Упровадження нестандартних методів організації творчої діяльності учнів
Ситник
Лариса
Іванівна
Гуляйпіль
ський НВК
Учитель укр. мови і л-ри та зарубіжної
л-ри
22
вища
Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках світової літератури
Запорожець
Ірина
Василівна
Новосели
цький НВК
Учитель укр. мови , літератури та зарубіжної літератури
19
ІІ
Розвиток критичного мислення на уроках світової літератури
Кірова
Ірина
Володимирівна
Пальчиків
ський НВК
Учитель російської
мови та літератури
27
вища
Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних технологій
Султані
Тамара
Володимирівна
Учитель української
мови та літератури
20
вища
Підвищення результативності роботи на уроках словесності засобами інноваційних технологій
Гордієнко
Надія
Іванівна
Петраківський НВК
Учитель російської
мови та літератури
28
вища
Інтерактивні форми і методи роботи на уроках літератури
Татарчук
Світлана
Євгенівна
Учитель російської
мови та літератури
29
вища
Розвиток особистості засобами інноваційних технологій
Качур
Любов
Михайлівна
Катеринопіль
ський ліцей
Розсохуват
ський НВК
Учитель російської
мови та літератури
23
вища
Використання інноваційних технологій на уроках світової літератури
Урожай
Людмила Миколаївна
Ярошівська
ЗОШ І-Ш ст.
Учитель російської
мови та літератури
26
І
Формування читацької грамотності учнів на уроках світової літератури
Ткаченко
Світлана
Миколаївна
Катеринопіль
ська ЗОШ І-Ш ст.
№1
Учитель української
мови та літератури
30
вища
Використання інноваційних технологій для розвитку творчого мислення учнів
Моклюк
Лариса
Петрівна
Учитель російської
мови та літератури
30
І
Розвиток критичного мислення на уроках світової літератури
Пономаренко
Надія
Миколаївна
Катеринопіль
ська ЗОШ І-Ш ст.
№2
Учитель російської
мови та літератури
43
вища
Ст.
учит.
Відм. освіти
Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом особистісно орієнтованого навчання на уроках світової літератури
Юсько
Лілія
Афанасіївна
Учитель російської
мови та літератури
32
І
Використання інноваційних технологій на уроках світової літератури
Морозюк
Олена
Андріївна
Учитель російської
мови та літератури
33
І
Використання інтерактивних технологій на уроках світової літератури
Романюк
Світлана
Володимирівна
Єрківська
ЗОШ І-Ш ст.
Учитель російської
мови та літератури
31
вища
Ст.
учит.
Учит.-метод
Впровадження інтерактивних методів на уроках світової
літератури з метою творчого розвитку особистості
Крецул
Світлана
Володимирівна
Учитель російської мови та літератури
38
Вища
Ст.
учит.
Засоби ефективного використання ІКТ на уроках світової літератури
Горовенко
Світлана
Володимирівна
Ступичненська ЗОШ І-ІІ ст.
Учитель
укр.мови, л-ри та зарубіжної л-ри
14
І
Формування життєвих цінностей людини на уроках світової літератури
Рудакова
Валентина
Миколаївна
Шостаківський НВК
Учитель української
мови та літератури
19
I
Удосконалення фахової майстерності шляхом вивчення та упровадження інноваційних технологій
Коваленко
Ольга
Андріївна
Кайтанівська ЗОШ І-ІІ ст.
Учитель української
мови, літератури
та зарубіжної літератури
9
ІІ
Розвиток навичок зв’язного мовлення на уроках світової літератури
Дашівець
Наталія
Петрівна
Лисичобалків
ський НВК
Учитель
рос. мови та
літератури
24
І
Реалізація нових підходів до викладання світової літератури засобами інноваційних технологій
Стеценко
Людмила
Григорівна
Вербовецький НВК
Учитель
зарубіжної
л-ри
22
І
Використання опорних схем на уроках світової літератури
Членами РМО у 2014-2015 н.р. були вчителі СЛ 19 навчальних закладів І-ІІ, І-ІІІ ступенів та Катеринопільського ліцею кількістю 28 осіб, із них вищу категорію мають 11, першу – 11, другу – 2, спеціаліст – 4. Три вчителя мають педагогічні звання: Пономаренко Н.М., учитель Катеринопільської ЗОШ №2 – «Старший учитель», «Відмінник освіти»; Крецул С.В., учитель Єрківської ЗОШ - «Старший учитель»; Романюк С.В., учитель Єрківської ЗОШ – «Старший учитель», «Вчитель-методист». Усі вчителі вчасно пройшли чергову атестацію та курсову підготовку. Кожен учитель працює над реалізацією індивідуальної науково-методичної проблеми.
Протягом навчального року районне методичне об’єднання через мережу колективних, групових та індивідуальних форм методичної роботи працювало над організаційним та науково-методичним забезпеченням реалізації науково-методичної проблеми "Сучасні підходи до викладання світової літератури". Метою діяльності методичного об’єднання було колективне опрацювання педагогами найактуальніших проблем викладання світової літератури, російської мови, взаємний обмін досвідом, підвищення методичного рівня вчителів та професійних і загальнолюдських компетентностей. В основному завдання, поставлені на 2014-2015 н.р, виконано.
Пріоритетною формою роботи з учителями у 2014-2015 н.р. було дистанційне навчання: дистанційні семінари, семінари в Інтернет - режимі, форуми, консультації, орієнтованість на Інтернет - джерела тощо, що сприяло підвищенню ролі самоосвіти у професійному зростанні педагога.
Проведено тематичні засідання РМО: «Підсумки роботи та завдання у галузі мовної та літературної освіти»; «Особливості реалізації освітньої галузі «Мови і літератури» у 6 класі загальноосвітньої школи»; Інтернет - семінар «Вплив новітніх технологій на якість навчання на уроці літератури»; обговорення проблеми на форумі; Інтернет-семінар «Мотивація навчальної діяльності учнів 5-7 класів на уроках світової літератури» (майстер-клас Ткаченко С.М., обговорення на форумі «Теорія і практика мотивації навчання».
Учителі взяли участь в обласній Інтернет - конференції до 200-річчя з дня народження М.Лермонтова «Послушай, вспомни обо мне» (Коровченко І.Ю., методист РМК – «Они так изящно выражены, что их можно не только читать. Их можно петь… Н.Огарев», Качур Л.М., учитель Катеринопільського ліцею – «Становление поэтического майстерства М.Ю.Лермонтова», Сімак Н.Ф., учитель Вікненського НВК – «Тамань – самый скверный городишко…»; Морозюк О.А., учитель Катеринопільської ЗОШ №2 – «Творческий портрет М.Ю.Лермонтова»). У щорічній районній виставці ППД «Освіта Катеринопільщини - 2015» свій доробок представили творча група у складі Коровченко І.Ю. (РМК), Ткаченко С.М., Моклюк Л.П. (Катеринопільська ЗОШ №1) – методичний посібник «Організація мотиваційної діяльності учнів на уроках філологічного спрямування»; Урожай Л.М. (Ярошівська ЗОШ) - інтегрований урок СЛ і біологія «Новий погляд на серце»; у конкурсі цифрових ресурсів - Крецул С.В. (Єрківська ЗОШ) – «Образ майбутнього в літературі. Л.Керролл. М.Цвєтаєва.», Качур Л.М. (Катеринопільський ліцей, Розсохуватський НВК) – «Сучасна література. Р.Дал.».
В обласній виставці ППД «Освіта Черкащини - 2015» результативною була участь Коровченко І.Ю., Ткаченко С.М., Моклюк Л.П. (диплом ІІ ст.), в обласному конкурсі цифрових ресурсів - Крецул С.В. (сертифікат).
Підготовлено протягом навчального року та надано у користування вчителям методичні посібники: «Краткий справочник по грамматике русского языка»; «Словарь диктантов по русскому языку»; Зразок електронної літературної газети у Publisher; «Організація мотиваційної діяльності учнів на уроках філологічного спрямування» (теорія та практичне втілення відповідно до нової програми – 5, 6, 7 класи); презентації «Інтерактивне навчання», «Моделювання уроку російської мови на текстоцентричній основі»; «Формування мотивації до навчальної діяльності школярів у сучасній школі».
Організовано роботу творчої міні-групи вчителів світової літератури (РМК, Катеринопільська ЗОШ №1), якою підготовлено методичний посібник «Організація мотиваційної діяльності учнів на уроках філологічного спрямування» (авторський колектив у складі Моклюк Л.П. (практична складова 5 клас), Коровченко І.Ю. (теоретична складова; практична складова 6 клас), Ткаченко С.М. (практична складова 7 клас).
Методистом РМК Коровченко І.Ю. вивчено та описано досвід учителя світової літератури Катеринопільської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Пономаренко Н.М. «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом особистісно орієнтованого підходу до навчання на уроках світової літератури».
У 2015 р. успішно пройшли чергову атестацію Ткаченко С.М. (підтвердження вищої категорії), Султані Т.В., учитель Пальчиківського НВК (підтвердження вищої категорії), Юсько Л.А., учитель Катеринопільської ЗОШ №2 (присвоєння вищої категорії), Моклюк Л.П., учитель Катеринопільської ЗОШ №1 (підтвердження першої категорії).
Завдання на 2015-2016 н.р.:
- популяризація та впровадження у практику навчання та післядипломної освіти педагогів сучасних форм дистанційного навчання;
- забезпечення науково-методичного супроводу реалізації національно-патріотичного виховання засобами літературної освіти;
- активізація самоосвітньої діяльності вчителів та забезпечення самореалізації педагогічних працівників через участь у професійних конкурсах, виставках, Інтернет – заходах тощо;
- реалізація нового підходу до діяльності творчих груп учителів зарубіжної літератури (міні-групи за напрямами діяльності);
- удосконалення роботи майстер-класів учителів вищої категорії;
- науково-методична підтримка роботи з обдарованими учнями, в т.ч. через організацію науково-дослідницької діяльності (Мала академія наук)
Контакт
Україна
Черкаська обл.
смт Катеринопіль
вул. Леніна, 16
Районний методичний кабінет
2-25-98